>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Diri saya terlalu berharga untuk dibagi pada orang lain, sehingga ada atau tidaknya orang lain , saya akan tetap hidup. Jika saya ingin membagi diri saya dengan orang lain, ia harus sangat mensyukuri hal tersebut karena sama seperti memberikan nyawa saya<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Jumat, 23 Juli 2010

Jika dirimuu berfikir ingin mencari sosok lain....
jika kau tak ingin akuu di sampingmuu lagi.....
jika engkau merasa keberadaankuu buatmuuu tak nyaman....
jika semuanya telah tiada...

tiada rasa itu buatkuuu...

tiada inginmuu bersamakuu...

tiada hasratmuu berbagi denganku....

tiada dan tiada aku di sisimu...
di hatimu.....

aku akan jujur...
aku akan jujur pada dirikuu..
jika aku "TERPAKSA" ingin jauh darimuu...

ingin kuu adalah ingin muuu...


demi bahagiamuu...

bahagiamu, bahagiakuuu...


14okt09

0 komentar:

Template by : kendhin x-template.blogspot.com